Dagens.

Idag har matlusten inte riktigt infunnit sig. En konstig känsla eftersom jag allt som oftast är sugen på mat. Det passar dock rätt bra eftersom jag vill dra ned lite på energiintaget efter en semester där portionerna tycks ha vuxit något. Eftersom jag inte alls var sugen på mat när jag kom hem från jobbet men ändå kände mig rätt pigg bestämde jag mig för att dra av ett tidigt träningspass. Jag hittade en cirkel för ett tag sedan, har tyvärr glömt bort var, och jag har varit sugen på att testa den.
 
Dagens cirkel, 3 varv:
- 15 burpees
- plankan 1 minut
- 15 breda armhävningar
- 15 utfall per ben
- 15 tåhävningar
- 15 fällknivs-situps
- 15 knäböj
 
Höll ett högt tempo för att få upp flåset. Sista varvet var riktigt tufft, jobbigast var nog burpees. Jag har fått upp en bra styrka i benen så jag ska nog köra med vikter för att få lite mer utmaning när jag kör utfall och knäböj.
 
Kände mig inte riktigt färdig och avslutade därför med situps. Totalt 200 stycken - blandade sido, raka och sneda.