Tiden efter.

Nu verkar allt vara okej igen. Nya designen syns, yey! Ska fixa lite mer med den senare och framför allt skriva lite om hur det går med bootcampen, bara 1 vecka kvar nu! Det är sjukt, jag som tyckte att fyra veckor kändes så långt och att resultaten säkert skulle bli tydliga. Nu är jag osäker. Jag ångrar inte att jag gjort detta för jag har ätit bra och tränat mycket men jag hade någonstans hoppats på tydligare resultat. Jag kanske borde varit lite hårdare? Anyhow, det är inte så att jag om en vecka kommer go bananas och trycka Big Macs och Ben & Jerrys. Jag kommer fortsätta att äta och träna på liknande sätt så resultaten lär ju komma allt eftersom. Skillnaden blir att jag inte kommer att vara lika hård. Jag kommer ta ett glas vin ibland och äta bröd då och då, chilla lite mer liksom.

Den uppmärksamma kanske undrar vad som hände med 12-veckorsutmaningen. Den ligger lite på is som man säger. Bootcampen har varit mitt fokus och jag har satsat på PW för förbränningens skull. Jag ska fundera över hur jag ska göra framöver.

Packåsna idag!