Flow.

Jag vill ha fler kvällar som den här. Kom in i värsta flowet. Tömde min skogarderob på vinterskor och fick in alla vår och sommarskor istället(så nu blir det säkert snökaos).

Tömde sen badrumsskåpet och diskade alla glashyllor. Hela skåpet var täckt av ett jämt lager torrachampo, såg riktigt nasty ut! Jag passade även på att slänga en massa krämer och grejs som jag inte använt på ett tag. Jag är expert på att samla på mig skönhetsprodukter som jag tröttnar på. Nu är det dn fröjd att öppna mitt gigantiska badrumsskåp som för tillfället inte är knökfullt!

Sedan tog jag tag i en sak som jag dragit mig riktigt länge för att göra : jag skrubbade rent ugnen! Medlet var sjukt starkt och jag fick nästan andnöd, men nu är det äntligen gjort och jag kan tillaga mat i ugnen utan att behöva stå ut med stanken från vidbrända rester (jag har verkligen haft det fräscht!).

Till sist slängde jag ihop två lunchlådor med lax och broccoli. En favorit som är pinsamt simpel men ofta åker med till jobbet.

Tänk om jag var så här produktiv varje kväll!