Förvirring.

Hur jag än vänder och vrider på det så får det nog bli en träningsfri dag imorgon. Till och med morgoncardion får vänta till lördag. Jag håller mig dock till min plan och har redan kommit upp i tre den här veckan.

Stressen börjar komma ikapp mig och jag gör de konstigaste grejer. Lägger saker på tokiga ställen, glömmer bort portkoden - ja ni fattar. Men det vänder snart!

Det var riktigt skönt att komma iväg till gymmet ikväll även om det blev sent. Kom inte hem förrän efter tio (hur trött kommer jag vara imorgon?) Testade mitt nya proteinpulver idag. Hade tydligen valt smaken mango/persika, vad hände? Äh, den funkar. Nya shakern var iallafall grym (och snygg)! Fick hem lite andra grejer också men det kan vi ta sen. Någons klocka ringer ju som bekant klockan 05:00.

Sov gott!