Onsdag.

Var hos barnis idag för blodtryck, blodprov, väga mig och mäta magen. Allt såg fint ut. Det här med vikten är jobbigt. Jag väger mig inte alls hemma och det är så skönt. Det stör mig att det blir som en tävling, att gå upp så lite som möjligt. Jag orkar inte få panik över det. Det är så mycket annat som tar min energi redan. Rädslor, över allt möjligt. 

Jag var och träffade en sjukgymnast också och fick bra tips för mina issues med ryggen. Det var bra! Och jag ska inte vara orolig för att styrketräna, så länge allt känns bra. 

En sjuk grej - det står en barnvagn i vår hall. Jag kan inte fatta, ska det ligga en liten människa i den? 


Jag älskar min nya sjal som jag köpte på Mallis. Och solbrännan, försvinn inte! 
#1 - - c:

Så sjukt inspirerad av outfitbilder både här och där, känns som att det kanske finns hopp för en annan att också se chic ut vad det lider! :)

/v 18

Svar: Vad kul!!! Klart du både ser och kommer se chic ut! Kram
Linda