Måndag.

Igår blev det ett spontant besök på kneget. Stefan hade glömt sin telefon hemma så jag agerade snäll fru och åkte och lämnade den. (Ja vi jobbar på samma ställe). Det kändes konstigt, som att komma tillbaka till verkligheten.  Det absolut bästa var att jag fick träffa Meghan <3 och fika och äta lunch med henne. 

Elsie hade dagen till ära gröna jungelbralls och hur lustigt är det inte att många utgick från atthon var en pojke? Mig gör det inget, jag tycker bara att det är intressant. 

När vi kom hem stod marathonsovning på agendan. Jag slappade i soffan och läste tidningar och drack kaffe. Så härligt! 

Idag ska vi till Väsby och hänga med Doris och hennes bebis. Jag är sugen på att träna ikväll. Träningsvärken efter i lördags blev faktiskt inte så farlig som jag trodde. Känner att det är läge att stärka rygg och axlar. Det blir mycket bärande och skumpande just nu. Sedan blir en ju piggare på köpet, det kan verkligen behövas!