Gym.

Alltså jag har varit på GYMMET! Började med att jag swingade några kettlebells hemma igår och idag kände jag att det var dags. Jag var så satans pepp att jag ville göra allt. Blev därför lite hattigt men det var skönt att få känna efter. Men.....mindre roligt att känna hur svag jag blivit. Och spegelbilden var ingen rolig syn. Februari levererar en riktigt blekfet uppsyn. Slapp både här och där. Nu finns ingen ursäkt längre. Dags att bygga upp styrkan igen och börja känna mig pigg. 

Jag har hela tiden trott att den här upphackade sömnen inte påverkat mig så mycket. Eeehhh. Fick just syn på ett par påsar under ögonen de luxe! Hoppas bara att det var ljuset på gymmet för det var verkligen ingen hit. Men så finns det ju faktiskt smink. Det tackar jag för!! 

Dagens pass innehöll
Cykling
Marklyft med stång
Sumo marklyft med kb
Lunges med stång
Och tabator, älska! 
- plankan
- höftlyft
- rumpkick

Träningsvärk imorgon?