Hej.

Hej pappa!
Jag kör runt i din bil nu. Den som du var så glad över att äntligen ha köpt. Äntligen automat. Och som vi alla hade tjatat på dig. Jag körde på en refug med min bil förra fredagen. Pang pang. Två totalkvaddade däck och fälgarna med. Känner du dig trygg nu när jag kör din bil? Nej men det går bra, jag tycker om den. Kenneth hjälpte mig att byta till vinterdäck också så det behöver du inte vara orolig för. Och det går riktigt bra att köra en automatväxlad bil. Kommer du ihåg första gången jag skulle köra den och du satt brevid. Jag körde som en kratta och du fattade inte vad jag höll på med. Det tog ett bra tag innan du kom på att jag bromsade med vänster och gasade med höger. Haha. Jag funderar faktiskt på att köpa din bil. Vi känner oss trygga i den, jag och Elsie. 
 
Puss och kram! Jag saknar dig!