Hejdå Roa.

Vår tid tillsammans är förbi. 9 månader fick vi tillsammans. Dessa månader har varit ett helvete ska du veta. Jag har mått så dåligt. Det har hänt att jag blivit lite orolig på grund av alla åkommor. Men jag hatar dig inte. Tvärt om, jag älskar dig! Aldrig någonsin i mitt 30åriga liv har jag haft en så fin hy (vadå överdriver jag nu?) som jag har nu. Tack vare dig har jag inte gråtit när jag tittat mig i spegeln och jag har inte funderat på att stanna hemma istället för att gå ut och träffa folk. TACK!

Kan vi inte komma överens om att vi inte behöver ses mer? Vi hade en bra tid ihop, trots allt, men nu vill jag gå vidare. Jag vill gå vidare med de fina resultaten du har gett mig. Låt oss spara dessa fina månader vi hade tillsammans i en speciell plats i våra hjärtan. Nu kan du också gå vidare - och hjälpa någon annan.

Låt mig få vara en av de personer som bara behöver en period tillsammans med dig, Roaccutan.