Ärlighet.

Brukar du komma i tid?
Ja. Är alltid ute i sista sekund dock. Det är överskattat att ta det lugnt.  

Har du bra kondition?

Nej. Fuck it, min ömma punkt på andra frågan!

När blev du fotad senast?
I lördags. På flygplatsen i Mytilini. 

Hur känner du dig nu?
Konstig. Lite svullen. Olustig typ. 

Vanligaste färgen på dina kläder?
Svart. Men jag kör aldrig helsvart. Nästan. 

Kan du laga mat?
Ja. Men jag gör det alldeles för sällan. 

Vad pluggar du?

Inget. Men på tal om det så saknar jag nystartskänslan som ny hösttermin frambringar.  

Blir du bra på kort?
Nä fy fan. Inte ofta alltså. 

När och varför grät du senast?

Om jag tänker efter kom det nog lite tårar nyss. Jag är osäker. Men jag är toksäker på att jag hysterigrät igår. Jag klarar inte av avsked. Separationsångest.

Var det pinsamt att svara på det?
Nej. Jag gråter jämt. 

Hade du en bra kväll igår?

Nja. Detta på grund av grineriet. Men sen när jag inte orkade gråta mer kröp jag ned under pläden med en kopp te och kollade på Wallander. 

Din favoritdryck på morgonen?
Kaffe latte. 

Är du nyttig?

Inte när det kommer till mat. Men det är helt klart nyttighetshets och kost som upptar större delen av min tankeverksamhet.


Är du blyg?
Både ja och nej. Konstigt nog. 

Vilken tid gick du upp idag?
05:30.

Vilket tv-spel spelade du senast?
Agent 007.


Vilket tv-spel är ditt favorit spel?

Super Mario. 

Hur mycket krävs för att du ska bli full?

Antagligen typ ingenting. Dricker väldigt måttligt.   

Har du spytt offentligt?
Inte vad jag kan komma ihåg. 

Jag sover...
oroligt. 

Vad sa du senast?
Puss. 

Var du på festival i somras?
Nej.

Vem ringer du när du är arg eller ledsen?
S. Även mamma får sin beskärda del.

Vad skulle du behöva nu?
Lagad mat. 

Har du snygga skor?
Jamenvisst. 

Vad var det första du sa imorse?
Godmorgon. 

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja.

Har någon annan sovit i din säng inatt?

Nej.

Har du körtkort?
Ja.

Är du ensam nu?
Ja.

Vad ser du fram emot mest denna vecka?

Att jag ska shoppa för mitt feta presentkort på Folkhemmet, personalfesten och finbesök i helgen.

Tack My för att du förser mig med dessa :)
#1 - - Mysan:

Tack själv! :)