Dag 7.

Riktigt bra dag i dag matmässigt. Lyckades hålla mig på en bra nivå utan dippar vilket är ett resultat av att jag ser till att se till att äta regelbundet. Jag stod mig länge på frukosten vilket kändes skönt. Samma sak var det efter lunchen (som by the way was awesome!)

Frukost: keso, jordgubbar och mandlar


Mellanmål: Nakd ginger bread (hej pepparkaksdeg!)
Lunch: Grillad fläskkarré och sommarsallad


Mellanmål: kokt ägg och banan
Middag: Zucchinitagliatelle med vitlök och chilli, rostbiff och sallad


Återhämtningssmoothie på sojamjölk, jordgubbar, mango och proteinpulver



Powerwalken var lite tuff idag för det började spöregna efter bara 15 minuter och jag var inte riktigt klädd för det.
Men det var bara att bita ihop och få ihop de där 7 kilometrarna. Hemma körde jag tabataintervaller med kettlebellen och sedan plankan.


Dyngsur med mascara ned till knäna. Bjuder på den!

Har funderat en del idag och kommit fram till att öka på styrketräningspassen. Ska köra tungt! Kommer göra det varannan dag och däremellan intervaller och criklar. Fortsätter med de dagliga promenaderna och pilates några gånger i veckan. Imorgon ska jag därför uppdatera träningsschemat - planering är A och O.