Helg.

Mysig mysig mysig helg. Med bästa älsko. In till stan vid tio i lördags (eftersom den här tjejen tydligen gillar tidiga morgnar) och hängde på uteservering i solen. 



Vi tänkte oss att vi skulle kamma hem jackpotten på V75 men det ville sig inte riktigt. 

På eftermiddagen åkte solstolarna fram på stora balkongen och vi satt i solen och njöt av öl och popcorn. Och det till den milda grad att vi inte orkade middag. Jag panikerade över det låga näringsinnehållet och älsko dukade fram äggmackor vilket lugnade mig lite. 

Idag var vi på IKEA och köpte ett bord att ha som skrivbord för att underlätta att jobba hemifrån. Jag är fruktansvärt emot skrivbord i vardagsrummet men det blev helt okej. 

Gårdagens middag sparades således till idag och jag rev av en supersmarrig tacogratäng som resulterade i brutal matkoma. Sådana kommer fort nowadays, blir mätt på en gång!

Och just det, min lilla Omzi (bilen that is) är vårfin! Tvättade min lilla pärla i lördags och hon är så fin!