Pepparkaksljus.

Nu är det inte långt kvar till advent och jäklar vad jag längtar! Jag har inga julkänslor alls, det var några år sedan jag hade det men jag är sugen på att pynta och baka. Och lyssna på julmusik! Jäklar vad jag ska skråla!
 
Jag tjuvstartar lite med att tända ljus med pepparkaksdoft. Något måste jag ta till för att orka med det trista vädret. Och med tända ljus hemma blir det så mycket mysigare. 
 
Vi är även beredda med glöggen. Förra årets Blossa stod kvar oöppnad i skåpet. Det var i mitten av december förra året jag upptäckte att jag var gravid och då blev det inte av att vi öppnade den. Tänk att det redan gått ett år snart!
 
Idag har jag även bokat storstädning. Det är så skönt att få hela lägenheten ordentligt städad och fönstren putsade inför jul. Det är en lyx vi unnar oss. Så värt det!