Resultat.

Hur går det med träningen då? Jo tackar som frågar. Blir inte gymmet så ofta som jag vill men det är svårt med nya rutiner mot när jag tidigare bara kunde gå ned och träna när jag ville. Helgerna är dock givna och i fredags var ju mamma här på eftermiddagen så stt jag kunde köra ett pass. 
Jag tycker att jag ser förändring på kroppen också. Magen är inte lika sladdrig och armarna börjar se lite starkare ut. Rygg och axlar har hämtat sig fort, det är kul! Jag kämpar vidare med ben och rumpa - det får bli dagens pass! Hursomhelst ligger jag nu under 60-strecket på vågen och känner mig mer hemma igen. 
En lunch ser ofta ut så här och visst ger det resultat. (Förlåt för oinspirerande bild!) Och det är faktiskt gott! Lax och broccoli funkar också fint! Jag gör det inte krångligare än att jag räknar kalorier och äter en proteinrik kost.