Slapp.

Jag har gått och dragit på mig något högst opassande. Värsta degmagen. Jag var tvungen att sticka ned på H&M på lunchen och köpa en ny klänning eftersom jag såg gravid ut i den jag hade på mig. Inget emot att se gravid ut - så länge jag verkligen är det!
 
Fyfan vad jag är besviken på mig själv. Jag har hamant i en sån negativ tråkig spiral och jag lyckas inte tar mig ur den. Jag vaknar 5, skyndar mig iväg till jobbet, har ambition att gå hem vid fyra, brukar komma hem till fem, busar med Elsie och äter middag fram till sju, sedan somnar lilltjejen och jag är helt VÄCK. Det är då mina vänner jag borde slänga på mig träningskläderna och kila ned till gymmet. Men jag är så trött så trött och måste kämpa för att hålla mig vaken och inte däcka vid åtta.
 
Så vad är lösningen? Jo att komma iväg till gymmet för det är det som fattas. Det är brist på träning som gör att jag känner mig som en urvriden skurtrasa.
 
Och kroppen är slapp och tråkig.
 
Hur blev jag så här?