Dove Pure & Sensitive kroppslotion.

Jag har turen att nästan alltid ha väldigt len och mjuk hud. Jag har fått många komlimanger för detta och jag behöver i princip aldrig använda kroppslotion. På vintern kan dock även min hud bli lite knusslig och önskar lite mer omvårdnad men sanningen är väl den att jag inte är så bra på det. Jag är ju inte riktigt van.
 
Jag har fått möjligheten att buzza Dove Pure & Sensitive kroppslotion och jag har nu använt den ett tag. Inga fnasiga ben what so ever, toppen! Jag var som vanligt skeptisk till att den inte är parfymerad eftersom jag älskar saker som doftar gott. Jag kom sedan på att jag faktiskt har massa andra produkter som doftar, inte minst parfymen, så jag klarar mig nog med en doftfri lotion.
 
 
Jag kan verkligen rekommendera den här hudkrämen och har du känslig hud så är denna verkligen något för dig. Hela serien är framtagen för att vara extra snäll mot huden.