Sista veckan.

Snart börjar jag jobba igen. En så pass konstig känsla. Ska bli skönt att komma tillbaka men samtidigt - så många timmar utan min lillfis varje dag. Och extra vemodigt efter en så härlig sommar som toppades med en vecka på Kreta med lilla familjen. 

Vi är på husjakt igen. Den här gången lite mer genomtänkt. Vi budade ju på en lägenhet för nån månad sedan som vi också vann men vi ändrade oss. Jag rycktes liksom med i hela grejen men egentligen var den inte så mkt större än vår nuvarande lägenhet bara väldigt mycket dyrare! Vi har en grej på gång nu och det blir i såna fall en stor förändring i vårt liv. Men det är viktigt att våga ibland också! 

Nu ska jag njuta av min sista lediga vecka som bland annat innehåller frisörbesök och 1-årskontroll på BVC. Frisören för mig, ingen rör Elsies hår som jag bara älskar börjar bli lite längre!