Gym.

Igår hände det plötsligt. Jag gick till gymmet. Mamma kom förbi och hängde med Elsie och jag svettades på gymmet. Vet ni hur skönt det var? Vet ni hur irri jag var på mig själv över att jag bortprioriterat detta?

Det blev 7 tabator och jag är sjukt nöjd! Och idag - rejäl träningsvärk! 


Efter passet åkte mamma hem och Elsie hade somnat i vagnen så jag kunde sitta på terrassen och pusta ut och njuta av en god proteindrink. Formen är långt borta men det känns inte som någon omöjlighet att komma dit igen. Nästa vecka är jag och Elsie ensamma hela veckan men jag ska försöka få till några pass ändå. Om inte annat så har jag ju kettlebells och hantlar hemma som jag kan plocka fram. 

Har tyvärr kommit in i en ond spiral. Är så trött trött trött på kvällarna så jag orkar inte träna. Men om jag tränar blir jag ju pigg. Vad dum i huvudet jag är!