Helgus pelgus.

Helgen kom och gick i sedvanlig ordning. Vi tackar för en extradag och midsommar dessutom! Vi var ute hos vänner på Ingarö. Det regnade hela dagen men det var ordnat med partytält och infravärme så det gick absolut ingen nöd på oss!
Elsie var laddad till 1000!
 
Fast i bilköer men vid gott mod!
 
Elsie och Sid <3 
 
Familjen Larsson på fest!
 
 
I lördags blev det långpromenad och grillning. Ganska lagom ansträngande för trötta familjen. Jag slapp dock vara bakis eftersom det var jag som rattade hem fina familjen efter fredagens festligheter men trött var jag eftersom Elson tyckte det var morgon redan halv fem. Gäsp!
 
Alltså dessa två! 
 
Igår gick jag loss på Tradera. La ut massa av Elsies gamla kläder (det är generande mycket!) och vi försökte få lite ordning här hemma. Jag bakade mellismuffins till Elsie och det blev en riktig hit! Hon älskar att sitta och plocka själv och det är skönt för då kan hon sitta och pilla och jag skrota runt i köket (läs: plocka disk!). 
#1 - - Sofia C:

Fina Elsie! Å ni med förstås :)

Svar: 😘
Linda