Sjukstuga.

Ytterligare en förkylning hörrni. Det är ju för trist. Och den här gången verkar jag inte klara mig undan den. Att ta hand om en snorig supergnällig Elsie - jobbigt! Att ta hand om en snorig och supergnällig Elsie och själv vara förkyld - Oh Lord! Tur att jag har en ängel till mamma som kom hit med lunch och Alvedon. 

Annars håller jag mest på att kränga prylar på Blocket. Det känns som att hela vårt hem svämmar över av grejer. Prio ett är att bli av med Britax-vagnen och det verkar som att jag lyckas med det ikväll. Skönt! 

Förutom prylar överallt är det så pass rörigt och skitigt här hemma så en får ju skämmas. En normalt funtad människa hade kavlat upp ärmarna och tagit tag i saken men jag blir matt bara av tanken. Så jag bokade en storstädning istället. Det ska bli sö skönt att få en rejäl återställning av hela konkarongen. En riktig jädra sanering. Sedan mina vänner hoppas jag att det kommer kännas bättre igen. Och lättare. Åtminstone i en månad eller två. Hehe. 
Hänger mycket på Pinterest nuförtiden och oj oj vad det kliar i fingrarna. Har köpt en harlequintapet som ska smackas upp men det är bara början. Har ju dessutom en hel terrass som ska piffas. Om det finns mycket inspo? Om?? 





Bilder från Pinterest.