Kalorier.

Vi är sjuka om vartannat jag och Elsie. Nu är det hennes tur. Snorig och dan och imorse vid fem var hon varm - 39 graders feber! Nu ligger hon och halvsover i soffan och jag sitter bredvid och dricker kaffe. Att gå upp innan Nyhetsmorgon börjat känns så där. Det är ju inte lika lätt som förr då jag kunde kila ned till gymmet en sväng. 

På tal om träning! Dags att börja på riktigt igen. Tänkte börja mitt nya liv, eller nja, snarare mitt gamla! Blev så inspirerad av My som dammade av Lifesum-appen så jag har gjort likadant. Och blivit gooooldmember. Jojo! Så idag är det nypremiär. Inte så avancerade grejer. Plus och minus och sånt, ni vet. Kalorier in, kalorier ut! Och att en kan synka med Runkeeper - smutt! 
Då kör vi då! Den här tröttmorsan har precis registrerat dagens första - kaffe med mjölk! 

#1 - - Mysan:

Heja oss! :)

Svar: Ja heja oss!!
Linda