Resultat?

Så har ytterligare en helg gått, den passerade lika fort som alla helger. Elsie och jag har varit ensamma. Trist såklart men jäklar vilket radarpar vi är. Hon är bäst!
 
Med tanke på att Stefan inte varit hemma har det inte varit lika lätt att kila ned till gymmet som det brukar vara. Idag var dock mamma här så då passade jag på. Jag bjöd henne på lunch och sedan fick hon och Elsie mysa medan jag var iväg och tränade. Jag körde ett hårt pass och kände mig grymt nöjd efteråt!
 
Jag kämpar och kämpar för att få tillbaka min gamla kropp men det går trögt. Jag kommer inte iväg till gymmet så ofta som jag vill. Jag har tagit tag i pilatesträningen igen och det är ju toppen för det kan jag ju göra hemma. Pilates är grym träning! Och powerwalks är inget en ska underskatta. Nu när snön är borta har jag börjat gå här i spåren i Ursvik. Där finns ett gäng riktigt tuffa backar som bränner när en kommer farande med barnvagnen. 
 
Dessutom - abs are made in the kitchen. Jag kommer aldrig komma tillbaka om jag inte tar tag i det här med maten. Jag tycker faktskt att det funkar riktigt bra men det är svårt, det ska jag inte sticka under stol med. Bara jag får till det där med registreringen i Lifesum får jag riktigt bra koll och det är tydligt att jag får i mig för mycket fett men för lite kolhydrater. Det där med fettet trodde jag inte innan jag började lägga in maten. 
 
Den bästa peppen är de förbrända kalorierna som gör att jag kan äta mer. Kopplingen till RunKeeper är grym!
 
Magen 19 augusti - 13 dagar efter förlossning. 
 
Inspo! Mycket fokus på rumpa!
 
Innan jag blev gravid. Jobbade på rumpputet. Det tar tid!
 
Nyligen plussat. Helt okej midja!