Sats.

Jag har köpt Sats-kort. Vad hände liksom? Jo det ska jag tala om. Jag blev mamma och började jobba heltid. Jag bestämde mig för att vara en sån som inte skyller på en massa omständigheter som gör att jag inet hinner träna. Det gäller att ta sig tid och allt det där, yada yada. Sagt och gjort. Så numera är jag en lunchtränare, så bra!
 
Jag tränar på Sats Slakthuset som ligger prcis vid jobbet. Håller just nu på att testa mig fram. Lite klasser. Lite egen träning. Vad vill jag egentligen? Vad är mitt mål?
 
Ja vad är mitt mål? Jag vill bli stark igen. Jag vill bli av med den här slappa kroppen. Jag vill orka mer, bli piggare. Jag vill få tillbaka min rumpa. Lite så.
 
Träffade en PT förra veckan och ska köra en timme till på fredag. Vi kör funktionell träning. Jag fick bland annat öva på marklyft som i och för sig är en favoritövning men att ha en PT hängande över axeln kändes lite spänt. Men sjukt bra att få kvitto på att jag gör rörelserna rätt. Såklart!
 
Var på Bodypump för två veckor sedan. Dötråkigt! Idag ska jag testa Performence Strength, hoppas det passar mig bättre. Shape i fredags var sjukt jobbigt. Kände mig som svagast i världen, speciellt under axelövningarna men så har det alltid varit.
 
Så pepp!
 
Dessutom har jag snyggaste träningsväskan. Tack älsko!