Kök.

Alltså vänner, det planeras kök. Hur kan det finnas så många tillval och möjligheter? Och hur ska en kunna välja när det knappt går att föreställa sig hur det kommer att se ut. Jamenjagvet, I-landsproblem, men låt oss få oja oss och ha oss. Det är faktiskt riktigt svårt!
 
Vi har varit hos HTH och valt men självklart hunnit ångra oss. Bänkskivan skaver, så att säga. Haha. Nämen vi valde en grå variant men nu i efterhand inser vi att den är alldeles för ljus. Vi valde bort laminat och ville ha ett mer gediget material men nu börjar mannen ångra sig och är sugen på en matt svart laminatskiva med nanoytskikt. Som jag ville ha från början! Jag vet inte. Heltsvart? Resten av inredningen kommer ju vara ljus. Så jag vill liksom inte att det ska vara för ljust, kan vara snyggt med något som bryter av. Vita väggar, vita skåpsluckor, vitt kakel...ja ni känner ju mig. Vi har ju en svart KitchenAid så lite vågad har jag ju varit! Haha.
 
Annars finns det en massa smarta lösningar och jag älskar det!
Denna kommer underlätta mitt liv, jag känner det!
Så pass skönt med en stor diskho. Den vi har idag är också tvådelad men den ena delen är liten och det är ju superstörigt.
Jag har väldigt länge drömt om ett kök med fönster ovanför köksbänken och guess what! Det kommer vi ha nu!Jag vet inte varför jag vill ha det, det känns bara så mysigt.
 
Tror det blir ytterligare en vända till HTH. När vi nu har möjlighet att få drömköket vill jag så gärna att det ska bli perfekt!